Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férfi_vs_Nő

Mind a férfiak, mind a nők kérdésekre keresnek válaszokat. A válaszokat, melyek segítenének elkalauzolni bennünket a másik nem érzéseiben, kívánalmaiban, gondolataiban. Talán itt meglelhetsz néhány érdekes feltevést, esetleges választ a kérdéseidre.

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szösszenet 15: Alkalmi sex női szemmel

2011.05.01. 21:30 | Ferfi_vs_No | 2 komment

Itt is többféle véleményt kaptam. Volt olyan, ami meglepett. Eddig azt hittem, hogy olyan nem létezhet a női fél részéről, hogy van egy állandó partner, aki ha éppen nincs más, akkor összefutnak egy laza menetre. De létezik. Nem is ez volt benne az igazán meglepő, hanem hogy megkérdeztem, hogy hogy nem szeret bele ebbe az állandó partnerbe?! Azt a választ kaptam, hogy azért mert nem tartja vonzónak. Kérdem én akkor, hogyan tud vele lenni??? Lehet ezek csak az én aggályaim...

Volt olyan hozzáállás is, miszerint jó lenne és miért ne, ha éppen úgy alakul, hogy mind a ketten megkívánják egymást és adott a szituáció. Biztos izgalmas dolog...

 

Hát nem is tudom, lehet én vagyok túl lelkis. Én is azt mondtam, hogy ha mindketten akarjuk akkor mért ne...de igazi érzelmek nélkül soha nem lesz az igazi! Legalábbis számomra nem!

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfi-vs-no.blog.hu/api/trackback/id/tr752870304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gumibogyo07 2011.05.02. 10:58:08

Haliho, az alkalmi szexben pont az a pláne hogy nem érzelmekről szól, nyilván jó (illetve jobb) ha a szexben vannak azok is, de testi szempontból az alkalmi jellegű '"találkozás" néha nagyon is egészséges :)

Ferfi_vs_No 2011.05.02. 20:01:52

Kedves Gumibogyó!

Igazad van az nem az érzelmekről szól.
Én csak annyit mondtam nekem soha nem volt az igazi az alkalmi sex, mégpedig az érzelmek hiánya miatt nem... nem vagyok ezek szerint eléggé ösztönlény... :)
süti beállítások módosítása